سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی خدمات انواع برش لیزر

?

برش لیزر فرآیندی است که در آن از یک اشعه بسیار قدرتمند برای برش متریالهای مختلف (مقوا، پلکسی گلاس، و ...) با سرعت، دقت و قدرت زیاد استفاده میشود که رایانه، پارامترهای لازم برای این برش را کنترل می‌کند. برش لیزری مشابه با حکاکی لیزری است با این تفاوت که برش لیزری متریال را برش می دهد اما حکاکی لیزری روی ماده را حک می کند.

برش لیزری یک فرآیند جداسازی حرارتی است که در طول آن، پرتو لیزر از روی هندسه از پیش تعیین شده عبور داده شده و برش توسط پرتو لیزر انجام می شود و به این صورت است که بخش اضافی ماده‌ی مورد نظر سوخته، آب و یا بخار می‌شود و یک فن با فشار زیاد گاز تولید شده را به اطراف پراکنده می کند تا در نهایت یک محصول با کیفیت خیلی عالی تولید شود.

انواع برش لیزری:


برش لیزر پلکسی
برش لیزر چوب
برش لیزری چوب بالسا
برش لیزر مقوا ماکت
برش لیزری مولتی استایل
برش لیزری مقوا و کاغذ
برش لیزر چرم
برش لیزری پارچه و نمد
برش لیزر فوم

مزایای دستگاه‌های برش با لیزر:


استفاده از دستگاه برش لیزری فواید بسیاری از جمله افزایش سرعت و دقت برش فلزات و غیر فلزات را دارد. علاوه بر این موارد، نکته مهم دیگر انجام فرآیند برش بدون سر و صدا و لرزش‌های جانبی است. همچنین می‌توان به افزایش امنیت استفاده از این دستگاه اشاره کرد به طوری که احتمال وقوع حادثه در محیط‌های کارگاهی و تولیدی بسیار کاهش پیدا کرده است.

توان و دقت بالای پردازشگرهای تعبیه شده در این دستگاه‌ها می‌تواند به افزایش دقت تولید قطعات و بنابراین افزایش مشتری مداری بسیار کمک کند. دستگاه های برش با لیزر دارای هزینه های نگهداری کم و فقط نیاز به قطعات جایگزین ارزان قیمت دارد.

منبع: برش لیزر کات